Navigation
Google Ad
Debatemner
Nyeste emne
· Capital Playtest· The rocket jump
· Fragga's soldier tut...
· Et highlander hold m...
· Tf2 Hoejhus :D
Mest aktive emner
| · Bedste TF2 screen... | [116] |
| · Competative Mixte... | [115] |
| · Friendship ends i... | [86] |
| · Sjove klip | [73] |
| · Dansk TF2 Lan!! | [71] |
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
31-08-2010
Tillykke F2
Regner med at være der enten 42 eller 43 

31-08-2010
Tillykke med 2. pladsen, f2 

31-08-2010
Tillykke med den flotte placering f2! 

30-08-2010
Er hjemme fra i40 - vi endte på 2. pladsen! Super fed oplevelse! 

21-07-2010
Alien Swarm er gratis på Steam... Kom frisk gæve TF2 spillere...
Se indlæg
TF2.dk - Den Danske Team Fortress 2 side :: Team Fortress :: Team Fortress 2
|
Scout Update
|
|
| beastybear |
Lagt på d. 17.02.2009 22:56
|
Sergeant![]() Antal indlæg: 42 Tilmeldt: 09.06.08 |
You want it! http://www.teamfo...outupdate/ BONK! |
|
|
|
| HeaH |
Lagt på d. 17.02.2009 23:29
|
|
General ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.08.08 |
Mega fedt! ![]() Men tror jeg beholder mit baseball bat. Jeg doublejumper hele tiden som Scout, jeg kunne ikke rigtigt klare mig uden det... Steam ID: HeaH |
|
|
|
| Silan |
Lagt på d. 17.02.2009 23:42
|
TF2.dk Moderator![]() Antal indlæg: 206 Tilmeldt: 26.02.08 |
Vil sige det afhænger af stuntime, men om ikke andet er det i det mindste ikke endnu et crit-baseret våben :). Og forresten, se forsiden!
Redigeret af Silan d. 17.02.2009 23:44 Kan du så forstå det marianne! |
| beastybear |
Lagt på d. 18.02.2009 00:13
|
double jump > alt Jeg ville ikke kunne tage en spy, med knife, uden double jump . så vigtigt er det
Redigeret af beastybear d. 18.02.2009 00:16 |
|
|
|
| koedy |
Lagt på d. 18.02.2009 08:15
|
General![]() Antal indlæg: 241 Tilmeldt: 06.10.08 |
And guys who think they're tough because they're invulnerable? It works on them too. Anti uber!!!
![]() |
|
|
|
| Svuppe |
Lagt på d. 18.02.2009 12:06
|
Sergeant![]() Antal indlæg: 41 Tilmeldt: 22.05.08 |
Fedt. Så gælder det om at "bolde" medic'en, og så vente på at heavyen løber uden for rækkevidde af über-gunnen. Det skal nok blive sjovt. |
|
|
|
| beastybear |
Lagt på d. 18.02.2009 15:07
|
heller "bolde" heavyen |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 18.02.2009 17:29
|
Private![]() Antal indlæg: 19 Tilmeldt: 25.10.08 |
gad vide om medic'en kan blive ved med at bruge sin über gun efter at være stunned? |
|
|
|
| HeaH |
Lagt på d. 18.02.2009 17:39
|
|
Det kan medicen nok godt
Steam ID: HeaH |
|
|
|
| koedy |
Lagt på d. 18.02.2009 18:14
|
Synes det er dejligt at det unlock tvinger til samarbejde. Medmindre der er en på fjendes/eget hold der kan finde ud af at "juggle". Hvor du holder en i luften vha. ariblast som pyro. En uber charge plejer som regl at være = win. Især hvis man skal have det sidste ryk ind, forbi sentries og andet godt. I princippet kan en medic og en heavy/pyro/demo nappe et point selv. Nu skal ens hold faktisk til at vågne lidt op under en uber. Ellers står der en heavy og snork sover, fordi han er stunned
![]() |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 18.02.2009 18:18
|
Private![]() Antal indlæg: 19 Tilmeldt: 25.10.08 |
wow tåget jeg har været da jeg skrev det før, for det er da formuleret helt af helvedes til.. jeg mente om medic'en kan bruge sin über gun mens han er stunned, for hvis ikke han kan det ryger både heavien og medic'en jo ud af über. ud fra beskrivelsen kan folk jo hverken skyde eller bevæge sig når de er stunned, så kan ikke umiddelbart se at über gunnen skulle være anderledes |
|
|
|
| beef42 |
Lagt på d. 18.02.2009 20:44
|
Private First Class![]() Antal indlæg: 24 Tilmeldt: 21.06.08 |
Man kan jo strengt taget sige, at selvom man ikke kan skyde mens man er stunned (hvis det er sådan), så kan man vel stadig opretholde en uber man brugte før man blev stunned. Man skal jo ikke skyde eller noget - og hvem har ikke den der autoheal funktion på? Synes Valve har været nærige med detaljerne. Vi får se. |
|
|
|
| recondk |
Lagt på d. 18.02.2009 21:45
|
|
Colonel ![]() Antal indlæg: 150 Tilmeldt: 01.10.08 |
Jeg tror ikke det nye bat fuldstændig nerfer übercharges... Måske det kan bremse dem lidt, men der skal nok være metoder at undgå det på, ellers må man bare komme op med alternative strategier... @koedy: Jeg mener ikke über er lig win. Jo det er et godt redskab, men som du selv nævner kan en nogenlunde pyro juggle dem eller blot blæse dem bagud... At der så ikke er så mange der gør det på FFA serveren det er jo en anden sag... Alternativt kan det forsvarende hold bygge en über op og counter... Så efter min mening er über på offensiven ikke = win... Dog meget tæt på alt efter hvem man spiller imod. Det var min 5 øre... |
|
|
|
| koedy |
Lagt på d. 18.02.2009 21:53
|
Recon hvem faen har stoppet penge i dig ? ![]() Altså hvis du kigger på baner som dustbowl, hvor du lige mangler sidste punkt. Så er det i 9 ud af 10 tilfælde en uber der skal til for at klare det. EDIT: Det var jo også Valve's plan at gøre Scout's mere nyttige i baner som dustbolw og goldrush. Og det er netop det han kan med sit nye unlock (nu må vi se hvad de andre bliver til). Han kan ikke alene stunne incoming ubers, men også CC (CC = Crowd control, også kendt som at disable en eller flere fjender så man får bedre adgang til de resterende). Hvilket (forhåbenligt) gør scouten brugbar i disse maps. Redigeret af koedy d. 18.02.2009 22:00 ![]() |
|
|
|
| Mr White |
Lagt på d. 18.02.2009 22:50
|
Sergeant![]() Antal indlæg: 47 Tilmeldt: 28.01.08 |
Måske det ender med BeastyBear også kan bruges til noget i Dustbowl/Goldrush ![]() ![]() ![]() ...ej spøg til side, Valve prøver selvfølgelig at gøre scout'en mere brugbar på maps hvor Scout'en er crap. Med det sidste Demoman nerf + Scout mere brugbar på maps hvor Demoman/Snipers ofte er gode = velplaceret nerf til de classes = langt mere strategi i spiller, da den rigtige kombination af classes betyder alting, og alle setups kan counters med et modsvarende setup. Engang var det sådan at man nærmest kunne forudsige hvilken class sammensætning der ville være mest ideel på visse maps. Den gang hvor du ikke kunne counter Demomen, med andet end flere demomen/medics, hvor Snipers kunne stå ved en sentry gun og stort set i sikkerhed og Snipe løs, og hvor ubercharges altid nakkede alt. Det var i princippet et ret så simpelt gameplay, specielt på pubs, og det eneste man skulle var at blive god til Demoman = win på alle maps (stort set), for ikke at nævne den gang Soldiers rockets crit chance var bugged og master of Close Quarter Combat. Med de sidste par class patches og balance patches har det dog ændret sig en hel del. Nu kan du ikke stå i sikkerhed som Sniper, da du både kan få baseballs og flareguns i hovedet + Heavy kan ramme og forstyrre dit sigte fra længere afstand. Demoman er blevet nerfed, hans stickies er mindre effektive som ranged attack våben (Winbombs spam), han får mere skade fra hans egne stickies, hans stickies og pipe bombs kan skydes i stykker og skydes væk lettere. Ubercharges kan stunnes og skubbes rundt. Soldiers rockets (crit rockets) kan skydes tilbage på dem selv eller andre. Scouts kan counters med god combi af Natascha/Pyro/sentry guns. Vi begynder efterhånden at få det gameplay jeg altid har håbet TF2 ville udvikle sig til ^^. Et gameplay hvor alle classes og et holds class kombinationer altid kan counters, og hvor folk ikke bare kan vælge en iwin løsning hver gang. Hvor en spiller ikke "bare" kan nøjes med at blive god til en class og tro han dermed kan alt på alle maps, hvorimod han nu let kan counters af en måske mindre erfaren spiller der ved hvordan man counter. Med det sagt bliver det dog også mere muligt for hver class patch at kunne bruge en class i flere situationer/maps hvor han førhen var ret ubrugelig. 2 sider af samme sag. Der kommer klart mere og mere strategi ind i spillet, og det at kunne spille mere end 1-2, måske 3 classes og finde ud af hvordan man counter classes og hvilke classes holdet har brug for bliver rewarded. Ærgeligt nok lyder det ikke til at pcw og league play får noget ud af alt dette, da de sikkert stadig "hænger" på 2x Soldier/Scout, 1x Medic/Demoman gameplay, med storset de samme loadouts. Same same same. Der er nogle der beklager sig over at spillet bliver for WoW agtigt for hver class update, og folk der mener at spillet bliver for strategisk istedet for kun at rewarde reflex/aim gameplay, men så kan de vel bare smutte tilbage til css ![]() Anyway, ville bare sige at jeg er enormt glad for den retning Valve styrer TF2 imod. ![]() |
|
|
|
| koedy |
Lagt på d. 18.02.2009 23:16
|
White hvis man skal koge dit post ned, kan det gøres simpelt: Sten, saks, papir. RSP (Rock, scissor, paper) har altid været et balance aspect i næsten alle MMO's. Dette har altid været hovede ingridienten for et godt MMO. Men nu er Tf2 jo ikke et MMO, men et fps. Og dog, fordi uanset hvor godt aim du er begavet med. Vil du stadig ikke kunne nakke en sentry, eller en uber. Man har set lidt af det i tidligere spil (jeg plejer selv at sammenligne Battle field 2 og Tf2). Hvor du også har forskellige classes til reele formål. En person udstyre med en SMG og noget C4, er ikke berenget til at lægge på afstand og skyde på fjenden. Hvis du ikke har disse "counters". Vil det ganske enkelt blive Cs all over igen. Alle har i princippet lige stor chance for at nakke hinanden. Det Valve bare skal passe på med counters, er at selvom du er stillet som saks overfor en sten. Skal du stadig have en chance for at kunne klare ham, chancen er mindre da han er din counter men chance er der. Det er en hårfin balance mellem counter og ikke counter. ![]() |
|
|
|
| HeaH |
Lagt på d. 18.02.2009 23:19
|
|
bah, watchtower og Junction er ringe maps...
Steam ID: HeaH |
|
|
|
| LittleJohn |
Lagt på d. 18.02.2009 23:56
|
Corporal![]() Antal indlæg: 37 Tilmeldt: 28.06.08 |
kan nøjes med at blive god til en class og tro han dermed kan alt på alle maps, hvorimod han nu let kan counters af en måske mindre erfaren spiller der ved hvordan man counter. A' wtf? Der er jeg ikke enig. Du mener seriøst at uerfarne / mindre erfarne spillere har en seriøs chance mod fx. beasty som scout eller pb som sniper? LOL ![]() Ja, vedkommende kunne jo altid gå engineer mod scout eller spy mod sniperen (vi ved jo begge hvor ond pb er blevet til at opdage spies og hvor længe sentries holder i en saftig kamp)... ![]() |
|
|
|
| Mr White |
Lagt på d. 18.02.2009 23:58
|
Sergeant![]() Antal indlæg: 47 Tilmeldt: 28.01.08 |
Yep Koedy, jeg ved godt min post blev lidt lang. Jeg giver dig ret, men syntes pt. heldigvis det kun går den rigtige retning ![]() ...lad os håbe det fortsætte sådan ![]() HeaH skrev: bah, watchtower og Junction er ringe maps... Har ikke prøvet dem, er de virkelig så dårlige? ![]() Jeg håber virkelig Valve snart tager endnu et kig på Arena Mode. Super koncept, men der er mange grunde til det ikke er blevet mere populært. *Krydser fingre for Arena Mode ændringer i Scout patch, men har ikke for høje forhåbninger!* |
|
|
|
| Svuppe |
Lagt på d. 19.02.2009 12:46
|
Sergeant![]() Antal indlæg: 41 Tilmeldt: 22.05.08 |
Oh, jeg håber at pyro kan airblaste de bolde tilbage i hovedet på afsenderens hold, og at de dermed virker mod dem. Jeg tror det bliver en herre-griner update. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. så vigtigt er det