Navigation
Google Ad
Debatemner
Nyeste emne
· Events· Capital Playtest
· The rocket jump
· Fragga's soldier tut...
· Et highlander hold m...
Mest aktive emner
| · Bedste TF2 screen... | [116] |
| · Competative Mixte... | [115] |
| · Friendship ends i... | [86] |
| · Sjove klip | [73] |
| · Dansk TF2 Lan!! | [71] |
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
07-09-2010
Hvis jeg ikke skal køre løb kommer jeg også til 42
31-08-2010
Tillykke F2
Regner med at være der enten 42 eller 43 

31-08-2010
Tillykke med 2. pladsen, f2 

31-08-2010
Tillykke med den flotte placering f2! 

30-08-2010
Er hjemme fra i40 - vi endte på 2. pladsen! Super fed oplevelse! 

Se indlæg
TF2.dk - Den Danske Team Fortress 2 side :: Team Fortress :: Team Fortress 2
|
Competative Mixteam for Nybegyndere
|
|
| Dybdal |
Lagt på d. 25.09.2009 19:13
|
|
Sergeant First Class ![]() Antal indlæg: 63 Tilmeldt: 17.06.09 |
Jeg har valgt at oprette et mixteam for TF2 spillere som ikke har forfærdelig meget erfarring inden for competative TF2. Hvorfor har jeg så det? Jamen jeg syntes jeg har set en stigning af folk der gerne vil igang med competative men som ikke rigtig har kunne formået at bryde ind i hvad er et meget svært community at komme igang med i forhold til spil som fx CouterStrike 1.6 eller Source. Hvad er formålet? Formålet med dette mixteam er at give dem som gerne vil igang med competative TF2 en chance for at spille en smule, formålet er ikke at sidde og belære dem som kommer til omkring de fejl de nu må lave, hvis der er nogle der gerne vil ha' afvide hvordan de kan forbedre sig, så er jeg sikker på at det nok skal være muligt men så vidt muligt vil jeg prøve at gøre det efter vi har spillet. Hvem kan være med? Alle er velkommen uanset nivue men så vidt muligt vil jeg prøve at fylde ud med så mange nybegyndere som muligt. Hvad forventes der af mig? Der er ingen forventninger omkring nivue overhovdet til at starte med men forventingen er at du kommer og forlader aften med godt humør, jeg vil slå hårdt ned over for folk som sidder og hakker på andre eller bidrager til en dårlig stemning mens der bliver spillet, så hvis du kommer til med masser af erfarring inden for competative tf2 så forventes det af dig at du kan være opbakkende uden at være nedladende og det er ikke dit job at belære folk omkring spillet. Desuden forventes det at du har den nyeste version af ventrilo installeret og er villig til at bruge din mikrofon ![]() Kan jeg spille Sniper, Pyro, Heavy, Engineer eller Spy? Ved normale omstændigheder nej, som en opstart vil der blive fokuseret på de 4 normale competative klasser (2x Scouts, 2x Soldiers, 1x Demo og 1xMedic) og så må vi tage det ingame hvis der er en omståndighed hvor et klass skifte er en mulighed. For en god ordens skyld er her en liste over de class limits vi vil spille med, det vil sige hvor mange af hver klasse det er accepteret at spille med i competative sammenhæng: 1xMedic 2xScouts 2xSoldiers 1xDemoman 1xPyro 1xEngineer 2xHeavy 2xSpy 2xSniper Hvad med Crits? Der bliver ikke spillet med Crits på i competative TF2, så du vil ikke opleve at få en Crit Rocket/Stiky i snoten foruden tider hvor den anden medic spiller med Kritz Medi Gun! Hvornår er det så vi spiller? Da jeg selv har ting og sager jeg skal i hver uge, vil dagen vi spiller på nød til at være flexible så jeg poster et reply til denne tråd hver søndag aften omkring hvilken dag i næste uge det bliver holdt. Tjeck Tråden hver Søndag aften/mandag morgen for hvilken dag vi spiller Denne dag er ikke sat i sten og kan flyttes til en anden dag, hvis det passer folk rigtig dårligt men i den første uge har jeg fastsat denne dag også må vi se om den skal flyttes. Hvad hedder Mixteam'et? Det har jeg ingen ide' om og det syntes jeg skal være en fælles opgave. Så jeg lader det være op til folk her på forumet med at komme med ide'er til et navn også vil jeg nappe det mest opbakkede forslag eller selv sætte et navn hvis der ingen forslag er kommet søndag aften. Hvordan møder jeg op? Efter vi har fastsat et navn vil jeg smide en IRC channel her i denne tråd sent søndag aften som vil fungere som mixteamets IRC channel, der inde vil du kunne finde ventrilo information som du kan hoppe på og hvis du har spørgsmål vil du også kunne finde mig i den channel. Jeg mødte op som den 7' person? kan jeg så ikke spille? Som en fast regl vil jeg prøve at køre det så retfærdigt som muligt men hvis det ikke er muligt så er det først til mølle, så hellere mød op på ventriloen tidligt hvis du vil garrentere din plads. Jeg har andre spørgsmål omkring det her Så kan du enten stille dine spørgsmål her i denne tråd, eller fange mig på steam eller på IRC på #Clones-Inc Vigtig Info: Navn: dkmix [dkm] Mødested: IRC Channel Irc Channel: #dkmix Dag: Bliver offentlig gjort hver søndag aften Tid: 20.00 -> 22:00 Redigeret af Dybdal d. 14.10.2009 14:16 |
|
|
|
| Dybdal |
Lagt på d. 25.09.2009 19:14
|
|
Hvis der er nogle fejl i denne tråd eller noget info der mangler, så lige giv mig et heads' up så retter jeg det lige. Men kom frisk gutter og tag nu chancen for at få dybbet tærene i competative tf2 og kom med nogle gode forslag til et navn. |
|
|
|
| Kvoux |
Lagt på d. 25.09.2009 19:22
|
Colonel![]() Antal indlæg: 163 Tilmeldt: 02.06.09 |
Rigtig god ide! ![]() "Hvem kan være med? Alle er velkommen uanset nivue men så vidt muligt vil jeg prøve at fylde ud med så mange nybegyndere som muligt." Jeg tænkte, det lyder som en slags "Kom og lær fra dig, og måske endda lær noget" ide ![]() Det er da et super fedt initiativ .. Men det lyder faktisk lidt ligesom pickup ? |
|
|
|
| Dybdal |
Lagt på d. 25.09.2009 19:25
|
|
x1337x skrev: Rigtig god ide! ![]() "Hvem kan være med? Alle er velkommen uanset nivue men så vidt muligt vil jeg prøve at fylde ud med så mange nybegyndere som muligt." Jeg tænkte, det lyder som en slags "Kom og lær fra dig, og måske endda lær noget" ide ![]() Det er da et super fedt initiativ .. Men det lyder faktisk lidt ligesom pickup ? Ja det er lidt det samme og det skulle gerne være sådan at mange af dem der slet ikke har prøvet at spillet competative tf2 får blod på tanden for det. Også de resterende 6 dage om ugen vil det være muligt at spille pickups i stedet.' Men hvorfor så ik bare køre pickupen videre? fordi dette kræver 5 foruden mig, pickupen kræver 11. så dette er et forsøg fra min side på at give folk muligheden for at prøve kræfter af med competative tf2, så er det bare op til folk om de vil tage imod den eller ej. Redigeret af Dybdal d. 25.09.2009 19:27 |
|
|
|
| Sir_Remix |
Lagt på d. 25.09.2009 19:49
|
Major![]() Antal indlæg: 140 Tilmeldt: 19.06.09 |
Fantastisk idé!! Fedt du tager initiativ til sådan noget Dybdal. Jeg vil meget gerne spille med som medic eller scout. - SirRemix Redigeret af Sir_Remix d. 25.09.2009 19:50 www.myvye.net |
|
|
|
| GipsArm |
Lagt på d. 25.09.2009 19:52
|
Sergeant Major ![]() Antal indlæg: 98 Tilmeldt: 02.02.09 |
Til navn på mix-team vil jeg blot foreslå "dkmix" - det siger noget om hvem der spiller, og det træder ikke nogle over tæerne. Og så er IRC kanalen "#dkmix" fri ![]() |
|
|
|
| Silan |
Lagt på d. 25.09.2009 20:06
|
TF2.dk Moderator![]() Antal indlæg: 206 Tilmeldt: 26.02.08 |
Stickied! Rigtig godt initiativ, hører også lige magnus om evt rotation af link til denne tråd de næste par dage. Evt. en henvisning til jeres irc kanal, når i får den på plads. Redigeret af Silan d. 25.09.2009 20:10 Kan du så forstå det marianne! |
| panic |
Lagt på d. 25.09.2009 20:18
|
|
General of the Army ![]() Antal indlæg: 304 Tilmeldt: 08.06.08 |
Kunne nok være meget sjovt at prøve men har en stor præstationsangst ![]() |
|
|
|
| Thomsen |
Lagt på d. 25.09.2009 20:28
|
Private![]() Antal indlæg: 4 Tilmeldt: 29.07.09 |
synes det er en rigtig god ide! folk som mig der ikke ved noget om competative TF2 kan helt sikkert lære en ting eller to.
O`_ó |
|
|
|
| Sir_Remix |
Lagt på d. 25.09.2009 20:32
|
Pendum skrev: Kunne nok være meget sjovt at prøve men har en stor præstationsangst ![]() Bare prøv, der er ingen der whiner eller noget
www.myvye.net |
|
|
|
| Dybdal |
Lagt på d. 25.09.2009 20:33
|
|
Siger det lige igen her, Jeg stiller personligt selv en garrenti for at whiners og andre der sidder og taler ned til andre pga nivue bliver blacklistede med det samme i denne sammenhæng. Det er mig der står for det her projeckt og derfor er det mig der har ansvaret for at det i sidste ende og meningen er at dette skal være en intro til competative tf2 og derfor vil det være u-produktivt at skræmme folk væk, ved at ha' nogle hakke på dem. |
|
|
|
| panic |
Lagt på d. 25.09.2009 20:39
|
|
Ikke at jeg er bange for 0-10 score, pleger skal at være top 5 på pubs Sidder bare og tænker "Fuck. Nu skal jeg yde 110% @_@" |
|
|
|
| Sir_Remix |
Lagt på d. 25.09.2009 21:26
|
Pendum skrev: Ikke at jeg er bange for 0-10 score, pleger skal at være top 5 på pubs Sidder bare og tænker "Fuck. Nu skal jeg yde 110% @_@"Prøv det en enkel gang, man bliver helt afhængig af competative TF2
www.myvye.net |
|
|
|
| koedy |
Lagt på d. 25.09.2009 21:38
|
General![]() Antal indlæg: 241 Tilmeldt: 06.10.08 |
Nah.
![]() |
|
|
|
| Crizzl |
Lagt på d. 25.09.2009 22:10
|
Sergeant Major ![]() Antal indlæg: 95 Tilmeldt: 28.07.09 |
Lyder rigtig godt dybdal og jeg vil også gerne være med. Så længe det ikke ender ud i 1.6 mix stemning (flueknepning, tilsvining og dvs. andre ubehagelige sager.) |
|
|
|
| panic |
Lagt på d. 25.09.2009 22:21
|
|
Tror jeg på men ville heller have sådan noget. 5-6 eller hvor mange man nu er hvor man spiller de samme altid og kommer til at kende hinanden. kampe op til flere dage om ugen. Desværre har jeg ingen idé hvordan alt competive foregår og jeg hader IRC så meget so.. |
|
|
|
| Dybdal |
Lagt på d. 25.09.2009 22:39
|
|
Crizzl skrev: Lyder rigtig godt dybdal og jeg vil også gerne være med. Så længe det ikke ender ud i 1.6 mix stemning (flueknepning, tilsvining og dvs. andre ubehagelige sager.) Det bliver det ikke, du var med til at spille lidt sammen med nogen fra clones her i aften og det vil slet ik forgå på det nivue som i aften. Det bliver meget stille og roligt og i starten vil det højst sansynligt være en smule kaotisk men sådan er en hver start inden for noget. Pendum skrev: Tror jeg på men ville heller have sådan noget. 5-6 eller hvor mange man nu er hvor man spiller de samme altid og kommer til at kende hinanden. kampe op til flere dage om ugen. Desværre har jeg ingen idé hvordan alt competive foregår og jeg hader IRC så meget so.. IRC channelen vil altid være åben til dem der gerne vil spille mix uden for de normale dage, jeg vil stille en vent til rådighed men hvis der bliver spillet uden for den faste dag skal i bare søge efter en kamp med server, så muligheden for at spille mere fast er der absolut Pendum. Desuden kan du også søge efter en klan enten her eller på etf2l.org når du syntes du har styr på din klasse (hvilket kommer meget hurtigt) |
|
|
|
| panic |
Lagt på d. 25.09.2009 22:57
|
|
Syntes bare det ville være sjovere at spille med folk man "kender" fra tf2.dk serverne og ved er nogenlunde til spillet. istedet for sådan noget hvor man finder en gruppe og "signer" op hvor det bliver mere spil end sjov (imo) |
|
|
|
| Dybdal |
Lagt på d. 25.09.2009 23:47
|
|
Pendum skrev: Syntes bare det ville være sjovere at spille med folk man "kender" fra tf2.dk serverne og ved er nogenlunde til spillet. istedet for sådan noget hvor man finder en gruppe og "signer" op hvor det bliver mere spil end sjov (imo) Er ikke helt sikker på hvad det lige er du mener Pendum så jeg gætter bare her (sorry hvis det er forkert) Hvis det er fordi du gerne vil have et fast hold at spille med, jamen så burde der være rig mulighed for det hvis du møder op og spiller nogle mixes da du vil lære folk fra både den danske ffa server og her fra tf2.dk bedere at kende, derfor vil det være nemmere at finde folk til et fast team. Hvis det er fordi du gerne vil spille med folk fra den danske FFA server, så er det også den tiltænke mål grouppe, dem der er klar til at spille competative er dem der har lagt tiden i at lære de forskellige classes og de forskellige maps, så dem der er så grønne at de ikke kender maps eller særlig meget til spillet, de burde tage deres tørn på FFA'en i et stykke tid inden de spiller med her. Nivuet vil være lavt "Competative wise" men jeg er helt sikkert på at det generele TF2 nivue vil være på højde med hvad du ser på den danske FFA server hvilket er en del højere end mange andre FFA servere der ude. Hvem der spiller med er helt op til dem der tager imod tilbudet til at starte med og hvis flere kommer igang og får blod på tanden for competative tf2, jamen så er det bare at finde et par gutter du godt kan li at spille med også bare spørge om de vil spille lidt mix |
|
|
|
| panic |
Lagt på d. 25.09.2009 23:57
|
|
Hmm no idea. Vil jeg prøve det på et tidspunkt men igen ingen idé hvordan det foregår ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |