Navigation

Google Ad

Debatemner

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

31-08-2010
Tillykke F2 Regner med at være der enten 42 eller 43 Smile

31-08-2010
Tillykke med 2. pladsen, f2 Smile

31-08-2010
Tillykke med den flotte placering f2! Smile

30-08-2010
Er hjemme fra i40 - vi endte på 2. pladsen! Super fed oplevelse! Grin

21-07-2010
Alien Swarm er gratis på Steam... Kom frisk gæve TF2 spillere...

Se indlæg

Udskriv debat
Har brug for nyt tastatur - halp!!!
DarthSatoris
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04.02.2010 09:19
Captain

Antal indlæg: 113

Ja, overskriften siger vel egentlig det hele.

Dem som har læst min blog Held OG uheld! på Gamereactor vil vide hvilke problemer jeg har været inde i for tiden, og nu er tiden kommet til at jeg skal have nyt tastatur. lad mig lige slå det hele fast:

Sidste fredag knækker mellemrumstasten på mit dejlige Saitek Eclipse II keyboard og det er lige netop den dag reklamtionsretten udløb. Fedt hva'? Så jeg tager straks og bestiller et Saitek Cyborg Keyboard i håbet om at den er endnu bedre end Eclipsen. Så her tirsdag formiddag imødekommer jeg posten med mit nye tastatur. Superfedt, men knap så superfedt når jeg får kassen åbnet og kigger på det. Ö og Ä er i stedet for Æ og Ø, samt den rigtige backslash-knap og den rigtige apostrof-knap mangler i de medfølgende udskiftningsknapper. Jeg sætter den til mit dyr og opdager efter nogle minutter at knapperne er fuldstændig uregerlige og utilregnelige. De har en ekstrem mangel på respons til tider og det er ikke acceptabelt overhovedet. Til trods for de skavanker var det ellers en klar forbedring fra Eclipsen. Jeg har så valgt at sende begge tastaturer tilbage til de steder jeg købte dem fra (Bilka og Komplett.dk) i håbet om at der sker noget fornuftigt denne gang.

I det tilfælde af at jeg bare får penge tilbage begge steder fra, står jeg tilbage uden noget tastatur (Den jeg skriver på nu er ikke egnet til gaming overhovedet), så det er her jeg råber om hjælp.

jeg har, siden jeg sendte Cyborgen tlbage, kigget på et par andre tastaturer for at se om der var noget bedre. Jeg har fået øje på tastaturer som MS SideWinder X6 keyboardet, ROCCAT's Alvo keyboard samt Logitechs G110. Men je har også været inde og tjekke svagheder m.m. ved dem alle, og indtil videre er kun G110'eren sluppet igennem nåleøjet. men hvis den nu heller ikke rækker, så ville jeg tage og spørge jer, kære TF2.dk forum medlemmer. Hvad ville være det bedste tastatur til gaming, FPS'er specielt?

Jeg har nogle krav som jeg helst vil have overholdt, og de er følgende:

1. Dansk tastaturlayout
2. Anti-ghosting funktion
3. Baggrundsbelysning
4. Lang levetid
5. Macro-keys (det er lige meget hvor mange, bare det er over de 10 stykker)
6. Aftageligt/justerbart håndledsstøtte (for pladsbesparelse m.m.)
7. Mulitmedie taster

de er skrevet i den prioritet jeg helst vil have dem opfyldt i, og jeg er sikker på I kender nogle gode tastaturer med lige netop disse krav. jeg vil dog helst undgå Razers Lycosa, Tarantula og Artcosa samt Logitechs G11, G15 og G19 tastaturer. jeg bryder mig ikke om dem særligt på grund af design samt knapper. jeg har set og følt et lycosa tastatur og det er som at skrive på en bærbar. Adr!

Vil I gerne hjælpe mig med dette? Det ville være en enorm stor hjælp hvis I kunne, og jeg ville være jer evigt taknemmelige!
Counter-Strike: If you can't aim, you can't play the game!
Team Fortress 2: If you can't aim, go Pyro!

www.zeroshjemmeside.frac.dk
GipsArm
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04.02.2010 13:00
Sergeant Major

Antal indlæg: 98

Too bad du vil have makrokeys, ellers var SteelSeries 7G eller måske et Das Keyboard lige sagen. Har selv et 7G, og det er absolut det bedste keyboard jeg nogen sinde har skrevet på. Dansk layout, rated til 50 millioner tastetryk pr tast, perfekt key-action(model M-style, men ikke nær så larmende) og anti-ghostingen på det tillader at samtlige taster kan trykkes ned, hvis det er hvad man har lyst til. 7G har også multimedietaster(dog på en lidt speciel måde), og har en aftagelig håndstøtte(bruger den dog ikke selv). Prisen er lidt pebret, men da det kommer til at holde mig stort set for evigt kunne jeg godt retfærdiggøre de 800 kr. det kostede.

Mht. Das Keyboard ved jeg at clone.BambiMis har et som han er meget glad for. For mig larmer det dog en kende for meget, må jeg indrømme.
iHunt : dem der brokker sig over crits er dem der ville ville dø meget sjældent hvis der ikke var crit

koedy
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04.02.2010 22:43
General

Antal indlæg: 241

Du har en blog....? lol

OT: G15, køb den nye version (den er orange, ved ikke om den gamle blå, sælges mere)

i.imgur.com/xegxN.gif

panic
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 05.02.2010 07:40
Brugers avatar

General of the Army

Antal indlæg: 304

^Bruger det samme, har brugt det i snart 2 år tror jeg og fejler intet.

DarthSatoris
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 05.02.2010 13:12
Captain

Har I flere forslag? Smile

Sun62
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07.02.2010 18:21
Private

Antal indlæg: 6

razer lycosa. bedste ever
the one you need back, to get the game going

DarthSatoris
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08.02.2010 12:23
Captain

Sun62 skrev:

DarthSatoris skrev:
jeg vil dog helst undgå Razers Lycosa, Tarantula og Artcosa samt Logitechs G11, G15 og G19 tastaturer. jeg bryder mig ikke om dem særligt på grund af design samt knapper. jeg har set og følt et lycosa tastatur og det er som at skrive på en bærbar. Adr!

Redigeret af DarthSatoris d. 08.02.2010 12:23

Kvoux
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08.02.2010 16:19
Colonel

Antal indlæg: 163

DarthSatoris skrev:
Sun62 skrev:

DarthSatoris skrev:
jeg vil dog helst undgå Razers Lycosa, Tarantula og Artcosa samt Logitechs G11, G15 og G19 tastaturer. jeg bryder mig ikke om dem særligt på grund af design samt knapper. jeg har set og følt et lycosa tastatur og det er som at skrive på en bærbar. Adr!

Hvis Koedy må sige G15, må Sommer da også sige Lycosa, udover at det er totalt meningsløst af dem begge.
Er der props?
Du får tæv med en havestol, af plastik!

koedy
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08.02.2010 20:46
General

Antal indlæg: 241

x1337x skrev:
DarthSatoris skrev:
Sun62 skrev:

DarthSatoris skrev:

Hvis Koedy må sige G15, må Sommer da også sige Lycosa, udover at det er totalt meningsløst af dem begge.

Du contributer også til denne tråd med dit svar! Smile
i.imgur.com/xegxN.gif

DarthSatoris
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08.02.2010 20:56
Captain

Jeg har i dag fået en pakkemeddelelse ind med postne i dag. Min nye Cyborg kan afhentes på det lokale posthus, så jeg håber at det virker den her gang. Hvis ikke, så må jeg jo fortryde købet hos komplett.dk og skrabe penge sammen til et andet tastatur.

Jeg tror jeg har besluttet mig for Logitechs G110 Hvis den her Cyborg også fejler. G110'eren er megafed, og så passer den også ind i mit overordnede design med sort/sølv farver og blåt lys. Smile

Men tak for de inputs I gav mig. Det har været informativt og måske kunne andre også bruge jeres forslag til en anden gang.

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.05 sekunder
246,726 Unikke besøg