Navigation
Google Ad
Debatemner
Nyeste emne
· Capital Playtest· The rocket jump
· Fragga's soldier tut...
· Et highlander hold m...
· Tf2 Hoejhus :D
Mest aktive emner
| · Bedste TF2 screen... | [116] |
| · Competative Mixte... | [115] |
| · Friendship ends i... | [86] |
| · Sjove klip | [73] |
| · Dansk TF2 Lan!! | [71] |
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
31-08-2010
Tillykke F2
Regner med at være der enten 42 eller 43 

31-08-2010
Tillykke med 2. pladsen, f2 

31-08-2010
Tillykke med den flotte placering f2! 

30-08-2010
Er hjemme fra i40 - vi endte på 2. pladsen! Super fed oplevelse! 

21-07-2010
Alien Swarm er gratis på Steam... Kom frisk gæve TF2 spillere...
Se indlæg
TF2.dk - Den Danske Team Fortress 2 side :: Team Fortress :: Team Fortress 2
Side 1 af 2: 12
|
|
Etf2l og mig
|
|
| quad |
Lagt på d. 08.02.2010 23:45
|
Staff Sergeant![]() Antal indlæg: 54 Tilmeldt: 06.01.10 |
Dav alle sammen! Det dejligt at se jer alle sammen så skadefro over at jeg er blevet banned fra etf2l. Det sørgelige er bare, at det er på falske grundlag, og der ingen beviser er blevet stillet til rådighed. De få ting jeg har fået af vide fra min clan leader er: Demoen er 2-3 min lang Den er fra en pub.. "anti-cheat" admins siger at det er aimbot.. Men jeg griner da lidt her i hadet, da jeg har fået nogle admins til at rage(eller nogle andre af deres) bare ved at sigte og trykke helt selv.. Det er så klamt, at de banner en for at spille legit, hvorfor ikke bare banne hele div1-3 for at være gode? Har aldrig nogensinde brugt nogen form for snyd,"hax", eller lign. i Team Fortress 2. Og griner mere af jer der sidder og er skadefro, fordi jeg har gennem tævet jer på ærlig vis. ALLE mine demoer efter update (Der kan mugligvis ligge tomme demoer, da der er taget alle) Inklusiv min cfg mappe(Ændre meget på min config da jeg ikke er tilfreds med hitscan) Del1: http://www.sendsp...ile/ycczjs Inkl. CFG Del2: http://www.sendsp...ile/duk467 Del3: http://www.sendsp...ile/nz0y00Med killstreaks ticks for at se real skills Kun killstreaks, inkl. cfg og streak fil med ticks: http://www.sendsp...ile/fzar1g Jeg vil updatere når nyt kommer Evt. følg med her: http://etf2l.org/...53/page-1/ Rettere sagt: Etf2l er nogle noobs Her er en lign. sag som min: http://etf2l.org/forum/league/topic-7086/?recent=111300 -QUAD Redigeret af quad d. 09.02.2010 16:24 |
|
|
|
| Exo |
Lagt på d. 09.02.2010 06:08
|
Sergeant First Class![]() Antal indlæg: 71 Tilmeldt: 04.02.09 |
De må da i det mindste kunne vise dig det klip de dømmer dig på. Enig i det ikke skal ud til alle, men man burde da kunne få lov til at se deres "bevis" imod sig. Sådan umildbart synes jeg det lyder tyndt. Det er åbenbart ikke fra en kamp der tæller. Hvordan ved man det er dig og ikke en anden når det er fra en random FFA? Jeg troede det var noget software anticheat der blev brugt, hvis det bare er folk øjne stoler jeg sgu ikke på det. Når man tænker på antallet af cheaters der så ville være på server1 som ppl hvisker til mig i priv at de har set og ved at de snyder
Redigeret af Exo d. 09.02.2010 06:09 |
|
|
|
| Sl4sh |
Lagt på d. 09.02.2010 08:04
|
Staff Sergeant![]() Antal indlæg: 59 Tilmeldt: 16.04.08 |
Hmm altså.. jeg kan altså ikke se hvad Etf2l får ud af at banne dig. Enten må de have begået en fejl, ellers er det nogle der vil have dig eller din klan ned med nakken og har kontakter med etf2l admins. Den 3. mulighed er jo at du cheater men det lyder forkert. o( '.' )o ..(UU)/................Slashpwn.............. |
|
|
|
| koedy |
Lagt på d. 09.02.2010 08:18
|
General![]() Antal indlæg: 241 Tilmeldt: 06.10.08 |
koedy: Det er en politik de har. Deres begrundelse er at andre cheatere vil kunne bruge bevismaterialet til at undgå at blive fanget. Derudover så mener de at deres pro anticheat team er meget bedre til at spotte cheats, så hvis demoen blev offentliggjort så ville der være mange "noobs" der ville påstå at demoen ikke viser at vedkommende cheater (og dermed vil der opstå en masse diskussion om hvorvidt personen faktisk cheater eller ej). Nu har jeg selv været leder i en CS klan et år tilbage. Vores cheat politik gik sådan set ud på det samme. Det er rigtigt nok det ville føre til mange diskussioner, men i princippet kan de jo banne hvem de har lyst til, da det er deres liga. Med det sagt, burde de stadig offentlig gøre et bevis på deres påstand om cheat. Om folk vil tage det op til diskussion kan de jo være ligeglade med; det er stadig deres liga, folk kan rende og hoppe hvis de ikke er enige. Man er uskyldig til det modsatte er bevist Er det ikke det man plejer at sige? Og lige nu, ser det altså ikke ud til etf2l ønsker/kan bevis det modsatte. ![]() |
|
|
|
| Sir_Remix |
Lagt på d. 09.02.2010 09:11
|
Major![]() Antal indlæg: 140 Tilmeldt: 19.06.09 |
Læs mere om det her: http://etf2l.org/...53/page-1/ |
|
|
|
| Kvoux |
Lagt på d. 09.02.2010 13:03
|
Colonel![]() Antal indlæg: 163 Tilmeldt: 02.06.09 |
Slash's ideér lyder relevante. 1. Hax, som jeg tvivler på! 2. En fag der er misundelig! 3. Retardede admins! Pasta approves 2 or 3. Er der props? Du får tæv med en havestol, af plastik! |
|
|
|
| Crizzl |
Lagt på d. 09.02.2010 14:58
|
Sergeant Major ![]() Antal indlæg: 95 Tilmeldt: 28.07.09 |
De etf2l admins lyder satme som nogle amatører. |
|
|
|
| panic |
Lagt på d. 09.02.2010 15:04
|
|
General of the Army ![]() Antal indlæg: 304 Tilmeldt: 08.06.08 |
Hvis etf2l er så korrupt hvorfor helvede vil du så spille i den? De startede etf2l, de kan gøre hvad de vil. Sjov quote time. Har aldrig nogensinde brugt nogen form for snyd,"hax", eller lign. i Team Fortress 2. Men jeg griner da lidt her i hadet, da jeg har fået nogle admins til at rage De gør deres job som anti cheat judges, hvad har det med rage at gøre? Det ville være det samme som at sige en dommer rager fordi han dømmer straffe i fodbold. De gør deres arbejde så godt som de kan for at alle kan have det sjovt. De kan have gjort noget forkert men at "rage" på dem som et barn får dig ingen steder. ^2 Hvad mener du med misundelig? Hvorfor overhovedet være misundelige på et div 5 hold? tvivler også på at nogle ville "bestikke" dommerne og at de overhovedet ville overveje det. Det er nok ikke en flok 11 årige. tl;dr. Du blev banned, du rager på dommerne mens du græder inden i. Fuck yes. Redigeret af panic d. 09.02.2010 15:07 |
|
|
|
| olives |
Lagt på d. 09.02.2010 15:14
|
Brigadier General ![]() Antal indlæg: 191 Tilmeldt: 02.08.08 |
forstår udmærket deres princip i ikke at offentlig gøre demoer. Vil dog også sige at jeg selv har tvivlet på AC adminse før. Tror det smarteste du kan gøre hvis du vil kæmpe får dig er at gå ind på #etf2l @ quakenet og se om du ikke kan finde en AC admin der. Anakin Baerbel chocolate Iller Jonni det er de AC admins der er. chancerne er nok ret små..."When I'm sick, I stop being sick, and start being Awesome instead. True story" -Barney Stinson SUIT UP! |
|
|
|
| quad |
Lagt på d. 09.02.2010 15:17
|
Tja, jeg siger sandheden, og anti cheats admins'ne er enten korrupte, eller bare for dumme til at se forskel på flick aim, or aimbot. Jeg har spillet meget på DM servere, og vi har spillet mod div3 spillere hvor jeg har gjort det godt.. Og helt simpelt kan de banne alle som de vil div4 og ned af der kan finde ud at spille spillet som det er.. Man er uskyldig til det modsatte er bevist Hvis i har tid og lyst til at downloade mine pov demoer så tjek killstreaks.txt for at se streaks.. der er mugligvis et par tomme eller defekte, men ingen er sorteret fra. At jeg har aldrig spillet en etf2l match før, og kun spillet 1 wireplay kamp som vi tabte.. Edit: olives, har jeg gjort, "Its obviuos aimbot".. kan de overhoved se steamid i demoer? Redigeret af quad d. 09.02.2010 15:19 |
|
|
|
| panic |
Lagt på d. 09.02.2010 16:12
|
|
General of the Army ![]() Antal indlæg: 304 Tilmeldt: 08.06.08 |
"Og helt simpelt kan de banne alle som de vil div4 og ned af der kan finde ud at spille spillet som det er.." ja og det sker nok ikke fordi de ikke er en flok idioter. |
|
|
|
| quad |
Lagt på d. 09.02.2010 16:14
|
Pendum, hold dig væk, du er uønsket her i denne tråd.
Redigeret af quad d. 09.02.2010 18:18 |
|
|
|
| KennethJ |
Lagt på d. 09.02.2010 17:06
|
Private![]() Antal indlæg: 15 Tilmeldt: 01.04.09 |
De 5 mand der har sagt du cheater, jeg står mellem valget at tro på dig eller de 5. Og nå jeg nogle gange har haft min tvivl, kan jeg jo kun blive mere sikker. Du får ikke dine beviser, der er andre langt vigtigere spillere der er blevet banned og ikke har fået beviser. Alle dine demos gør ikke rigtig nogen forskel, det handler om du cheated i en pub. Du kan jo vælge at fortælle folk at du faktisk har cheated i pubs engang imellem, og der efter vise dem dine demos hvor de kan se hvad du kan uden cheats? Men du vælger nok at sige du ikke cheater, og det ved kun du om er rigtigt. Ellers tag til lan. |
|
|
|
| quad |
Lagt på d. 09.02.2010 17:14
|
Og jeg har stadig aldrig cheated........ Det admins er igang med er lige frem modbydeligt at gøre.. det værste.. og der er ingen demo af mig der bruger aimbot.. en anden måske(?) |
|
|
|
| KillaloT |
Lagt på d. 09.02.2010 17:34
|
|
TF2.dk Moderator ![]() Antal indlæg: 240 Tilmeldt: 02.02.08 |
Quad rammer godt, men derfor er der stadigvæk 200 scouts i ETF2L som rammer bedre. Jeg har en stor tvivl om han har brugt cheat.
![]() #Clones-Inc - www.Clones-Inc.com |
| Kvoux |
Lagt på d. 09.02.2010 18:08
|
Colonel![]() Antal indlæg: 163 Tilmeldt: 02.06.09 |
quad skrev: Og jeg har stadig aldrig cheated........ Det admins er igang med er lige frem modbydeligt at gøre.. det værste.. og der er ingen demo af mig der bruger aimbot.. en anden måske(?) Hvis demoer ikke viser SteamID, og de brugte det som bevis. Kunne det sagtens have været en ragefag i en pub, med en gammel account. Det er så nemt da, installer AB, nup dit navn, record, pew pew pew, stop, upload of påstå at det er dig. Er der props? Du får tæv med en havestol, af plastik! |
|
|
|
| quad |
Lagt på d. 09.02.2010 18:18
|
KillaloT skrev: Quad rammer godt, men derfor er der stadigvæk 200 scouts i ETF2L som rammer bedre. Jeg har en stor tvivl om han har brugt cheat. x1337x skrev: quad skrev: Og jeg har stadig aldrig cheated........ Det admins er igang med er lige frem modbydeligt at gøre.. det værste.. og der er ingen demo af mig der bruger aimbot.. en anden måske(?) Hvis demoer ikke viser SteamID, og de brugte det som bevis. Kunne det sagtens have været en ragefag i en pub, med en gammel account. Det er så nemt da, installer AB, nup dit navn, record, pew pew pew, stop, upload of påstå at det er dig. ^ det her.. Redigeret af quad d. 09.02.2010 18:23 |
|
|
|
| Sir_Remix |
Lagt på d. 09.02.2010 18:48
|
Major![]() Antal indlæg: 140 Tilmeldt: 19.06.09 |
Syntes systemet er virkeligt lamt atm. Lige meget hvor mange grunde de har til ikke at vise demoerne (eller hvad det er) offentligt. Så er der jo intet der kan slå det faktum at hvis en spiller bliver banned, så vil det ødelægge personens tf2 "karriere" (hvis man kan kalde det det) i et år, og måske også lang lang lang tid efter. Fordi at folk så tænker "Tænk hvis han cheater igen, ham skal vi ikke have med på vores team". Syntes ikke at de AC admins skal holde op med at gøre det de gør, syntes bare der skal findes en mere pålidelig metode, til at afgøre om folk cheater. På et tidspunkt var der er rundspørgelse på ressuply mellem div1 spillerne. Hvor det så vidste sig at 51% af div1 spillerene troede at ETF2L havde banned en - eller flere - der ikke har cheatet. Jeg tror heller ikke at quad har brugt cheat. Redigeret af Sir_Remix d. 09.02.2010 19:24 |
|
|
|
| Rebjorn |
Lagt på d. 09.02.2010 21:31
|
Private![]() Antal indlæg: 4 Tilmeldt: 13.02.09 |
Slap nu af quad, Pendum har lige så meget ret til at sige noget i det her emne. Det er måske ikke bevist at du er en hacker, men det er heller ikke modbevist, så slap lige af. Du bliver jo nok ikke banned for sjov vel. |
|
|
|
| quad |
Lagt på d. 09.02.2010 23:29
|
Rebjorn skrev: Slap nu af quad, Pendum har lige så meget ret til at sige noget i det her emne. Det er måske ikke bevist at du er en hacker, men det er heller ikke modbevist, så slap lige af. Du bliver jo nok ikke banned for sjov vel. Nå nå, hør her du, en AC admin fra wireplay har været så tæt på at blive banned for aimbot fordi han spillede i div5 og lavede sniper shots som "-AA- Jh" fyren. Han blev ikke banned fordi han kendte en league admin i etf2l, som fik slået fast at han ikke snød. Samt jeg kan nok lave en liste på over 10 der er blevet banned fordi at de AC admins ikke kan se forskel på aimbot og skill samt spille stil. Jeg er blevet banned da nogen i en DM server fik ondt i numsen og recorded det, og AC adminsne syntes det er nok at vise 3 min af mig, på en pub server. Og jeg har ingen muglighed for at vise uskyld, da de ikke vil udgive noget som helst om sagen, som en demo så folk selv kan se.. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |